سوالات متداول |
1- در صورتی که وضعیت دانشجویی شما راکد می باشد، تاکنون پرونده شما توسط کارشناس آموزش بررسی نشده است. جهت پیگیری از کارشناسان آموزش با شماره های 05632391280 الی 285 تماس بگیرید
2- در صورتی که وضعیت دانشجویی شما جاری می باشد، بررسی کنید که ایا انتخاب واحد برای شما انجام شده است یا خیر، در صورتی که انتخاب واحد نشده است، جهت پیگیری از کارشناسان آموزش با شماره های 05632391280 الی 285 تماس بگیرید
3- در صورتی که برای شما انتخاب واحد انجام شده و در سامانه آموزش مجازی در بخش درس های من عنوان درس ها را مشاهده نمی کنید، نیاز است، استاد مربوطه لیست شرکت کنندگان درس را بروزرسانی نمایید، معمولا قبل از شروع هر جلسه ، استاد لیست شرکت کنندگان درس را بروز رسانی می نماید. جهت پیکیری این مسئله با کارشناسان گروه آموزشی خود تماس بگیرید.
4- در صورتی که در سامانه آموزش مجازی، بعد از انتخاب درس، لینک پیوستن به کلاس وجود ندارد، استاد قبل از برگزاری کلاس لینک کلاس مجازی را ایجاد خواهد نمود.
5- در صورتی که موقع شرکت در کلاس آموزش مجازی در نرم افزار ادوب کانکت با مشکل مواجه شدید(صفحه سفید یا خاکستری)، ابتدا کش مرورگری که با ان وارد سامانه آموزش مجازی شده اید را حذف نمایید و سپس کش مرورگر ie را نیز حذف کرده و مجددا تست نمایید. در صورتی که مشکل بر طرف نشد، با پشتیبانی فناوری اطلاعات با شماره 05632391227 تماس بگیرید. 6- در خصوص ارسال مدارک، تمامی مدارکی که در بخش ارسال مدارک در سامانه پویا بارگذاری نموده اید، باید به ادرس پستی دانشگاه ارسال نمایید.
در صورتی که احتیاج به راهنمایی بیشتر دارید، درخواست خود را از طریق سامانه پشتیبانی ارسال نمایید. |
تاریخ به روز رسانی: | 1399/08/26 |
تعداد بازدید: | 753 |