نشست تخصصی رئیس اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه با مدیرعامل شرکت آساک سازان
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، به گزارش اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، نشست تخصصی رئیس اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور مدیرعامل شرکت آساک سازان برگزار گردید. هدف از این جلسه همکاری هرچه بیشتر دانشگاه با این شرکت در راستای توسعه محصول، بهبود فرایند، استفاده از روشهای کنترل کیفیت مدرن و تأسیس واحد R&D میباشد.
لازم به ذکر است شرکت آساک سازان واقع در شهرک صنعتی بیرجند، تولیدکننده ماشینآلات و ابزارهای کشاورزی نظیر تیلرها، سمپاشها و ... میباشد.
نظر شما :