بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی بیرجند در محکومین جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی غزه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند،دانشگاهیان دانشگاه صنعتی بیرجند در پی محکومین جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیهای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر میباشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم" (آیه ۷ سوره مبارکه محمد).
اقدام وحشیانه رژیم پلید و کودککش صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و به خاک و خون کشیدن بیماران و مجروحان مظلوم و بیپناه این بیمارستان، سندی دیگر بر وحشیگری این رژیم نامشروع است، که در سایه حمایت و کمک مدعیان حامی حقوق بشر در آمریکا و اروپا به این جنایت هولناک دست زد و تمام آزادیخواهان و مسلمانان جهان را عزادار کرد. رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی که در پی عملیات غرور آفرین و حماسی طوفان الاقصی موجودیت خود را در خطر میبیند، با ارتکاب این نوع جنایت قصد مرعوب کردن رزمندگان مقاومت اسلامی و پوشاندن ضعف وجودی خود را دارد، اما به فضل الهی و با اراده پولادین ملت فلسطین و هوشیاری جبهه مقاومت و حمایت آزادیخواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، نقطه شروع نابودی این رژیم منحوس و جعلی و پایان بخش اشغال سرزمین فلسطین خواهد بود.
ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خانوادههای شهدای غزه، این جنایت هولناک را به شدت محکوم نموده، جامعه دانشگاهی و نخبگان جهان اسلام را به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم کودککش رژیم اشغالگر قدس دعوت مینماییم.
نظر شما :