برگزاری جلسه شورای صنفی کارکنان با رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۵ کد : ۱۲۲۷ ستادی
تعداد بازدید:۲۴۷
اعضای شورای صنفی کارکنان دانشگاه با دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند روز سه‌شنبه ۱۸ مهر سال جاری دیدار کردند.
برگزاری جلسه شورای صنفی کارکنان با رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، اعضای شورای صنفی کارکنان با آقای دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند روز سه‌شنبه 18 مهر سال جاری دیدار کردند. این جلسه به‌منظور طرح، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات صنفی کارمندان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.


اخبار مرتبط


( ۱ )

نظر شما :