طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی انجام شد.

انتصاب عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی بیرجند به‌عنوان راهبر طرح و دبیر گروه کاری توسعه زنجیره‌های راهبردی استان خراسان جنوبی

۳۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۸ کد : ۱۲۲۹ خبر
تعداد بازدید:۲۷۰
طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی آقای دکتر جواد قناعت، دکتر محمد کاظمی، عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه به‌عنوان "راهبر طرح و دبیر گروه کاری توسعه زنجیره‌های راهبردی استان خراسان جنوبی" منصوب شد.
انتصاب عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی بیرجند به‌عنوان راهبر طرح و دبیر گروه کاری توسعه زنجیره‌های راهبردی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی آقای دکتر جواد قناعت، دکتر محمد کاظمی، عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه به‌عنوان راهبر طرح و دبیر گروه کاری توسعه زنجیره‌های راهبردی استان خراسان جنوبی منصوب شد. در حکم آقای دکتر جواد قناعت، به دکتر محمد کاظمی آمده است؛ تولید بر پایه ظرفیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک راهبرد اساسی اقتصادی مقاومتی می‌تواند استحکام‌بخشی به ساخت درونی قدرت ملی و تقویت دولت و جامعه را فراهم نماید و بی‌تردید توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی، مسیر دستیابی به این مهم را در استان محقق خواهد نمود؛ لذا بر اساس‌نامه شماره 219318 وزیر محترم کشور مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و همچنین نامه شماره 149342 معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به عنوان " راهبر طرح و دبیر گروه کاری توسعه زنجیره‌های راهبردی استان خراسان جنوبی" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بسیج کلیه امکانات و ظرفیت دستگاه‌های تخصص، بخش خصوصی، نهادهای عمومی و حداکثر مشارکت مردمی زمینه جهش معنادار در زنجیره‌های منتخب ارزش استان محقق گردد. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوطه موفق و پیروز باشید.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک به آقای دکتر محمد کاظمی، برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق روزافزون داریم.


اخبار مرتبط


نظر شما :