بازدید شرکت بهیار صنعت سپاهان اصفهان از دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، آقای مهندس سید محمدرضا حسینی رئیس بنیاد علم و فناوری شرکت بهیار صنعت سپاهان اصفهان به همراه آقای مهندسپور علیرضا کارشناس این شرکت از مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید نمودند.
در این بازدید که با همراهی معاون پژوهش و فناوری، رئیس اداره ارتباط با جامعه و صنعت و مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه انجام شد، حضار با توانمندیهای دانشجویان و اساتید دانشگاه آشنا شدند.
در ادامه این بازدید جلسهای پیرامون معرفی توانمندیهای شرکت بهیار صنعت سپاهان برگزار و آقای حسینی ارائهای دراینخصوص داشتند. در پایان زمینههای همکاری مشترک به بحثوبررسی گذاشته و قرار شد در آینده جلسات بیشتری با این شرکت برگزار گردد.
شایانذکر است شرکت مذکور بالغ بر ۷۴۰ نفر پرسنل دارد که در جهت رفع نیازهای اساسی کشور تحقیقات خود را انجام میدهند.
نظر شما :