در آستانه هفته پژوهش برگزار شد
جلسه آغاز به فعالیت سومین جشنواره رشد تولید و توسعه اقتصاددانش بنیان در زنجیره ارزش بنتونیت در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، در آستانه هفته پژوهش؛ ۳ جشنواره رشد تولید و توسعه اقتصاددانش بنیان در زنجیره ارزش بنتونیت در دانشگاه صنعتی بیرجند ۲۴ آبانماه سال جاری با حضور مسئولین استانی برگزار گردید.
در این رویداد که بهمنظور توسعه محصولات بنتونیتی و تکمیل زنجیره ارزش این ماده معدنی در 3 دی ماه 1402 برگزار خواهد شد، دانشجویان، صاحبان صنعت و معدن کاران مرتبط فعالیت خواهند داشت.
هدف از برگزاری این رویداد کاهش خام روشی، افزایش تولید و تقویت زیستبوم معدنی در استان خراسان جنوبی با رویکرد استفاده از جامعه نخبگانی استان، تکمیل سطح فناوری و بسترسازی توسعه محصولات بنتونیتی دانشپایه میباشد.
نظر شما :