برگزاری آیین گرامیداشت هفتهی پژوهش و تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی بیرجند
به مناسبت هفتهی پژوهش از فناوران و پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی بیرجند تجلیل شد
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، در این مراسم از تولید دانش فنی محصولات فناورانه دانشگاه صنعتی بیرجند که 5 محصول در حوزهی زنجیره ارزش بنتونیت و 2 محصول در حوزهی فرآوری زغالسنگ میباشد، رونمایی شد. در ادامه پژوهشگران، فناوران و سرآمدان برتر پژوهشی دانشگاه معرفی شدند. که به شرح زیر میباشند.
آقای دکتر جواد طیبی، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی صنایع، سرآمد پژوهشی دانشگاه
آقای دکتر صادق اعتدالی، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی عمران، سرآمد پژوهشی دانشگاه
خانم دکتر راضیه خوشحال، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی مواد، پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی مکانیک و مواد دانشگاه
آقای دکتر حسین مرادی، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی کامپیوتر، فناور و نوآور برتر دانشگاه
آقای دکتر مصطفی سبزه کار، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی کامپیوتر، فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت برتر دانشگاه
در این جلسه، آقای دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه برنامههای آتی دانشگاه در حوزهی ارتباط با صنعت، پژوهش و فناوری را تبیین و تلاش برای حل مسائل استان را از ضرورتهای برنامه عملیاتی دانشگاه عنوان نمودند. در حاشیهی این جلسه، نمایشگاه طرحهای صنعتی منتخب اعضای هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار گردید.
نظر شما :