به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری صورت گرفت؛
سخنرانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه بیرجند به مناسبت آغاز هفته ملی پژوهش و فناوری
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه بیرجند سخنران پیش از خطبههای 17 آذرماه بود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز که در محل مصلی بیرجند برگزار شد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به بیان دستاوردهای پژوهش و فناوری در سطح کشور و منطقه پرداخت. اشاره به زیرساخت های پژوهش و فناوری در کشور، خدمات دانشگاه به صنعت و جامعه در جهت حل مشکلات آن ها و تبدیل علم به فناوری و ثروت از جمله مهمترین محورهای این سخنرانی بود.
دراینخصوص اهمیت توجه به انقلاب صنعتی چهارم و مأموریت دانشگاهها جهت توسعه فناوریهای مرتبط از قبیل هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، فناوریهای زیستی و نانومواد در خطبههای پیش از نمازجمعه مورد تحلیل قرار گرفت.
نظر شما :