اطلاعیه اداره امور خوابگاهها در خصوص ثبت اقامت نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی بیرجند
اطلاعـیـه
به اطلاع دانشجویان محترم ساکن در خوابگاههای ملکی (خواهر و برادر) می رساند:
دانشجویانی که تمایل به اسکان در خوابگاههای ملکی دانشگاه را در نیمسال دوم 1403-1402دارند حداکثر تا تاریخ 1402/11/01 از طریق سایت (refah.swf.ir قسمت خوابگاه- ثبت اقامت نیمسال دوم) نسبت به درخواست خود اقدام نمایند در غیر اینصورت خوابگاه به آنها تعلق نخواهد گرفت و می بایست خوابگاه را ترک نمایند.
ضمناً دانشجویانی که شهریه خوابگاه را تا کنون پرداخت نکردهاند درخواست آنها رد خواهد شد.
دانشجویانی که قصد انصراف، مهمانی واجاره منزل و... رادر این نیمسال دارند از درخواست خوابگاه خوداری نمایند که شهریه خوابگاه برای آنها منظور خواهد گردید.
امور خوابگاه
نظر شما :