با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند؛
دیدار مشترک معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند و رئیس سازمان بسیج علمیپژوهشی استان خراسان جنوبی
به گزارش روابط دانشگاه صنعتی بیرجند به نقل از اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند، جلسه دیدار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دکتر یعقوبینژاد با رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی مهندس سهرابی روز سه شنبه 10 بهمنماه برگزار شد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در ابتدای جلسه انتصاب مهندس سهرابی را بهعنوان رئیس سازمان بسیج علمیپژوهشی استان که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی ایشان است تبریک گفتند. در این دیدار که با حضور هسته پژوهشی دانشگاه، دکتر خسروی رئیس اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه و معاونین پژوهشی دانشکدهها برگزار شد به بررسی همکاریهای مشترک پرداخته شد.
در ادامه دکتر خسروی پس از عرض تبریک انتصاب مهندس سهرابی راهکارهای ایجاد پنج کمیته را پیشنهاد دادند که با استقبال سازمان بسیج علمیپژوهشی استان روبرو شد.
نظر شما :