ارتقاءمرتبه علمی دو عضو هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در چهارمین جلسه از دور ششم هیئت ممیزه دانشگاه بیرجند که روز چهارشنبه 25 بهمنماه 1402 برگزار شد از دو پرونده ارتقاء دانشگاه که موضوع آن در این جلسه مطرح شد، با هر دو درخواست موافقت گردید. برایناساس، آقای دکتر محسن صفاریان عضو هیئتعلمی گروه آموزشی مهندسی صنایع و خانم دکتر الهه اسماعیلی عضو هیئتعلمی گروه آموزشی مهندسی شیمی به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.
خاطرنشان میگردد آقای دکتر محسن صفاریان دکتری مهندسی صنایع گرایش سیستمهای اقتصادی و اجتماعی از دانشگاه علم و صنعت و خانم دکتر الهه اسماعیلی دارای دکتری نانوتکنولوژی گرایش مهندسی شیمی از دانشگاه تهران میباشند.
ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی و بالاخص دانشگاه صنعتی بیرجند، برای همکاران محترممان آرزوی توفیق روزافزون و تداوم موفقیتها در کسب درجات علمی بالاتر داریم.
نظر شما :