افتتاحیه رویداد استانی جهش در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، افتتاحیه اولین رویداد جهش با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند و سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان در روز دوشنبه 3 اردیبهشتماه با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری،معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه، مسئولین و دانشجویان دانشگاههای استان برگزار شد.
دکتر علوی صدر مدیر برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: این جشنواره جهت حمایت و پشتیبانی از پروپوزالها، ایدهها و طرحهای کارآفرینانه دانشجویی از شروع تا راهاندازی کسبوکار برگزار گردید. دکتر علوی صدر در ادامه افزود: در این رویداد دانشجویان پس از ایدهپردازی و تیمسازی و شرکت در کارگاههای پروپوزال نویسی به فرایند اجرایی ایده خود میپردازند و در صورت تأیید از حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان برخوردار خواهند شد.
نظر شما :