مراسم تجلیل از معلمان دبستان دانش دو مهرشهر به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری دانشگاه صنعتی بیرجند و با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و مدیر برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته سرآمدی آموزش و هفته بزرگداشت مقام معلم تعدادی از همکاران دانشگاه صنعتی بیرجند روز دوشنبه 17 اردیبهشتماه سال جاری با حضور در دبستان دانش دو مهرشهر بیرجند از معلمان این دبستان تجلیل به عمل آوردند.
دکتر طیبی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای ارزنده معلمان دلسوز این مرکز آموزشی بابت تربیت نسل آیندهساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سلامتی از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.
گفتنی است در این مراسم دکتر طیبی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، دکتر علوی صدر مدیر برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی، جناب آقای معزیفر مدیر حراست، جناب آقای خراشادیزاده مدیر اداری و پشتیبانی و فرمانده بسیج پایگاه شهید مطهری دانشگاه حضور داشتند.
در پایان با اهدای شاخه گل از معلمان محترم این آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.
نظر شما :