به همت گروه مهندسی کامپیوتر صورت پذیرفت؛

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته سرآمدی آموزش

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۶۰۷ ستادی
تعداد بازدید:۴۰۹
مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته سرآمدی آموزش، عصر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای هیئت‌علمی و مدرسین مدعو گروه مهندسی کامپیوتر ، در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع، برگزار شد.
برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته سرآمدی آموزش

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته سرآمدی آموزش، عصر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای محترم هیئت‌علمی گروه مهندسی کامپیوتر و مدرسین محترم مدعو، در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع، برگزار شد.

در این جلسه، در خصوص روش‌های ارتقای کیفیت آموزش و تدریس، تبادل نظر شد. همچنین در این مراسم، مدیرگروه جدید مهندسی کامپیوتر، آقای دکتر موسوی معرفی و از زحمات ارزنده مدیرگروه پیشین، آقای دکتر رضائی، تجلیل شد.


اخبار مرتبط


( ۱ )

نظر شما :