به همت گروه مهندسی کامپیوتر صورت پذیرفت؛
برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته سرآمدی آموزش
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته سرآمدی آموزش، عصر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشتماه با حضور اعضای محترم هیئتعلمی گروه مهندسی کامپیوتر و مدرسین محترم مدعو، در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع، برگزار شد.
در این جلسه، در خصوص روشهای ارتقای کیفیت آموزش و تدریس، تبادل نظر شد. همچنین در این مراسم، مدیرگروه جدید مهندسی کامپیوتر، آقای دکتر موسوی معرفی و از زحمات ارزنده مدیرگروه پیشین، آقای دکتر رضائی، تجلیل شد.
نظر شما :