جلسه سخنرانی نمایندگان نامزدهای مجلس شورای اسلامی (دور دوم) حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه با عنایت به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی (دور دوم) جلسهای روز چهارشنبه 19 اردیبهشتماه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه با حضور نمایندگان دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در تالار اجتماعات شهید چمران دانشگاه برگزار شد.
دکتر علوی صدر در تکمیل این خبر افزود: این جلسه که با حضور گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تشکیل شد، نمایندگان نامزدها با توجه به زمانهای در نظر گرفته به بیان دیدگاهها و ارائه برنامههای نامزدهای مورد نظر پرداختند.
مدیر برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه بیان نمود: در انتهای جلسه شرکت کنندگان به صورت حضوری جویای پاسخ سوالات خود از نمایندگان نامزدها شدند.
نظر شما :