به مناسبت روز دختر اردوی دخترانه "صبحانه ای در کوهستان" برگزار شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۶۲۰ ستادی
تعداد بازدید:۴۹۱
به مناسبت روز دختر، به همت واحد خواهران نهاد رهبری اردوی دخترانه "صبحانه ای در کوهستان" همراه با پیاده روی در منطقه توریستی بادامشک و آبشار زیبای چهارده با حضور جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی با حضور یک بانوی صنعتگر نمونه برگزار شد.
به مناسبت روز دختر اردوی دخترانه "صبحانه ای در کوهستان" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به مناسبت روز دختر، به همت واحد خواهران نهاد رهبری اردوی دخترانه "صبحانه ای در کوهستان" همراه با پیاده‌‌روی در منطقه توریستی بادامشک و آبشار زیبای چهارده با حضور جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی با حضور یک بانوی صنعتگر نمونه برگزار شد. 

در این اردو که به همت واحد خواهران نهاد رهبری با حضور مهمان ویژه سرکار خانم فاطمه علمداری (صنعتگر نمونه و مدیر واحدهای صنعتی و مجموعه اجتماعی امید نور در استان های  خراسان رضوی، جنوبی و یزد) در فضایی با نشاط در منطقه چهارده همراه بود، دانشجویان پس از پیاده وری و صرف صبحانه از مباحث مفید و کاربردی مهمان برنامه با محوریت "چگونگی موفقیت یک دختر در عرصه صنعت با حفظ اصول و رعایت شئونات دخترانه" بهره بردند.

در انتها با موافقت سرکار خانم علمداری مقرر شد دانشجویان علاقمند به گذراندن دوره کارآموزی در واحدهای صنعتی مزبور، با معرفی واحد خواهران نهاد در رشته های مورد نیاز به کارگیری شوند.


اخبار مرتبط


( ۲ )

نظر شما :