در حاشیه نشست شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور استاندار خراسان جنوبی رقم خورد؛

تقدیر استاندار از رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند و دبیر گروه کاری توسعه زنجیر‌های ارزش راهبری استان

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۶۲۴ خبر
تعداد بازدید:۳۳۲
در حاشیه نشست شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی عوامل برگزاری غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تجلیل شدند.
تقدیر استاندار از رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند و دبیر گروه کاری توسعه زنجیر‌های ارزش راهبری استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در نشست شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی از دکتر عباسعلی رضاپور رئیس و دکتر محمدکاظمی عضو هیئت علمی دانشگاه و راهبر طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان خراسان جنوبی تقدیر شد.


اخبار مرتبط


نظر شما :