اطلاعیه مهم دایره امتحانات دانشگاه در خصوص ایام امتحانات

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۱ کد : ۱۷۰۴ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۱۹۱
اطلاعیه مهم دایره امتحانات دانشگاه در خصوص ایام امتحانات

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم دانشگاه می‌رساند، رعایت نکات ذیل در ایام امتحانات ضروری است:

  1. امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1403-1402 در سه نوبت برگزار خواهند شد. زمان شروع امتحانات نوبت اول، دوم و سوم به‌ ­ترتیب ساعت 8 و 11 و 14 می‌­باشد. لازم به ذکر است امتحانات دروس معارف روز پنج‌شنبه مورخ 1403/04/07 در 5 نوبت زمانی (ساعت 8 و 10، 12، 14 و 16) برگزار خواهند شد. حضور دانشجویان محترم، 30 دقیقه قبل از شروع امتحان در محل آزمون ضروری می‌­باشد؛ لذا از ورود دانشجویانی که تاخیر دارند، جلوگیری خواهد شد.
  2. باتوجه به درج شماره صندلی دانشجویان در کارت ورود به جلسه امتحانات، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در هنگام ورود به سال امتحان الزامی است؛ در غیر اینصورت از ورود دانشجو جلوگیری می­‌شود.
  3. به همراه داشتن وسایل الکترونیکی خاموش یا روشن از قبیل (لپ تاپ، تلفن همراه، هندزفری و ...) در هنگام ورود به جلسه و در طول برگزاری امتحان اکیداً ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده به‌عنوان تخلف امتحانی محسوب خواهد شد.
  4. دانشجو به هیچ عنوان مجاز نمی‌­باشد تا پیش از تحویل برگه پاسخنامه، سالن امتحان را برای مدتی  هر چند کوتاه، ترک نماید.
  5. امتحانات در محل سالن تربیت ­بدنی و کلاس 234 برگزار خواهند شد. لذا لازم است دانشجویان محترم قبل از حضور در محل امتحان، با توجه به شماره صندلی درج شده در کارت ورود به جلسه ، از موقعیت مکانی امتحان خود مطلع گردند.

 

دایره امتحانات


اخبار مرتبط


( ۱۷ )

نظر شما :