جذب نیروی امریه جدید در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با پیگیریهای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مجوز جذب یک نیروی امریه در راستای توسعه و پیشرفتهای علمی و فناوری در این حوزه اخذ شد. این اقدام نشان از تمرکز دانشگاه بر ارتقاء فعالیتهای پژوهشی وفناوری است که به ایجاد فرصتهای شغلی و توسعه دانش و فناوری در این حوزه کمک خواهد کرد.
نظر شما :