پیام تقدیر و تشکر رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند از اعضای هیئت‌علمی و کارمندان

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۱ کد : ۱۷۹۷ خبر
تعداد بازدید:۸۹۸
 دکتر رضاپور رئیس دانشگاه پیرو کسب رتبه برتر Q۱ در ارزیابی رؤسای دانشگاه‌ها در سامانه ارزیابی دانشگاه‌های کشور از اعضای هیئت‌علمی و کارمندان تقدیر و تشکر نمود.
پیام تقدیر و تشکر رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند از اعضای هیئت‌علمی و کارمندان

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه پیرو کسب رتبه برتر Q1 در ارزیابی رؤسای دانشگاه‌ها در بخش‌های ارزیابی اعضای هیئت‌علمی و همچنین ارزیابی کارمندان دانشگاه از کلیه همکاران دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.
 در متن این پیام آمده است: 
 ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، خوشحالم که در سایه تلاش‌های بی‌وقفه و مثال‌زدنی شما عزیزان، دانشگاه صنعتی بیرجند طی سالیان گذشته برگ‌های زرینی را در دفتر افتخارات خود ثبت نموده است. برخود لازم می‌دانم از حسن‌نظر کلیه همکاران به اینجانب در نظرسنجی عملکرد رؤسای دانشگاه‌ها که از اعضای هیئت‌علمی و کارمندان دانشگاه، صورت پذیرفت و با نظر شما در هر دو بخش با کسب رضایت بالای شما بزرگواران، در چارک اول (Q1) رؤسای دانشگاه‌ها قرار گرفتم، تشکر و قدردانی نمایم. بدیهی است این دستاورد مهم در درجه اول حاصل تلاش‌های ارزشمند شما عزیزان می‌باشد. امید است روزبه‌روز شاهد دستاوردهای بیشتر برای دانشگاه صنعتی بیرجند باشیم. اینجانب ضمن آرزوی سربلندی برای تک‌تک شما عزیزان، توفیقات روافزونتان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

کلیدواژه‌ها: پویا، فناور، مسئله‌محور دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور www.birjandut.ac.ir birjandut.ac.ir حوزه ریاست


اخبار مرتبط


( ۷ )

نظر شما :

رضا صادقی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۳
بسیار عالی خوشحالم از اینکه این نتیجه رقم خورده
پاسخ مدیر سایت ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۰

سلام ممنون از نظر ارزشمند شما...