انعقاد قرارداد پژوهشی / فناورانه بین دانشگاه صنعتی بیرجند و بنیاد ملی علم ایران
انعقاد قرارداد پژوهشی فناورانه بین دانشگاه صنعتی بیرجند و بنیاد ملی علم ایران
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، در راستای تحقق مأموریتهای دانشگاه و ارتقای سطح پژوهشهای علمی و فناوری، قرارداد طرح پژوهشی فناورانه با عنوان "بهبود کیفیت بنتونیت" با صندوق نوآوری و شکوفایی ایران منعقد گردید. این قرارداد بهمنظور حمایت از نوآوری و تجاریسازی ایدههای پژوهشی و فناوریهای نوین ایجاد شده است.
خاطر نشان میگردد طرح آقای دکتر ابوذر خواجه عضو هیئتعلمی گروه مهندسی شیمی و همکار طرح آقای دکتر مهدی شکوریانفرد جهرمی عضو هیئتعلمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی بیرجند میباشد.
لازم به ذکر است مبلغ این قرارداد ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تعیین شده است. این همکاری میتواند به تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت و همچنین به تحقق اهداف توسعه پایدار کشور کمک شایانی نماید.
نظر شما :