انعقاد قرارداد پژوهشی / فناورانه بین دانشگاه صنعتی بیرجند و بنیاد ملی علم ایران

انعقاد قرارداد پژوهشی فناورانه بین دانشگاه صنعتی بیرجند و بنیاد ملی علم ایران

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۸۱۲ ستادی
تعداد بازدید:۸۰۰
در راستای تحقق مأموریت‌های دانشگاه و ارتقای سطح پژوهش‌های علمی و فناوری، قرارداد طرح پژوهشی / فناورانه با عنوان " بهبود کیفیت بنتونیت" با صندوق نوآوری و شکوفایی ایران منعقد گردید.
انعقاد قرارداد پژوهشی فناورانه بین دانشگاه صنعتی بیرجند و بنیاد ملی علم ایران

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، در راستای تحقق مأموریت‌های دانشگاه و ارتقای سطح پژوهش‌های علمی و فناوری، قرارداد طرح پژوهشی فناورانه با عنوان "بهبود کیفیت بنتونیت" با صندوق نوآوری و شکوفایی ایران منعقد گردید. این قرارداد به‌منظور حمایت از نوآوری و تجاری‌سازی ایده‌های پژوهشی و فناوری‌های نوین ایجاد شده است.

خاطر نشان می‌گردد طرح آقای دکتر ابوذر خواجه عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی شیمی و همکار طرح آقای دکتر مهدی شکوریان‌فرد جهرمی عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی بیرجند می‌باشد.

لازم به ذکر است مبلغ این قرارداد ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تعیین شده است. این همکاری می‌تواند به تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت و همچنین به تحقق اهداف توسعه پایدار کشور کمک شایانی نماید.

کلیدواژه‌ها: معاونت پژوهش و فناوری قرارداد پژوهشی پویا، فناور، مسئله‌محور دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور www.birjandut.ac.ir birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


نظر شما :