برگزاری جلسه بزرگداشت روز نخبگان در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، جلسه بزرگداشت روز نخبگان به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه و با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی روز دوشنبه 9 مهرماه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد. در این جلسه رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن تبریک این روز، در خصوص برخی برنامههای بنیاد در جهت حمایت از نخبگان استان توضحیاتی ارائه نمودند. در ادامه، از دکتر ملیحه نیکسیرت عضو هیئتعلمی گروه علوم کامپیوتر، دکتر سید محمود کاظمی، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی صنایع و دکتر مصطفی سبزهکار، عضو هیئتعلمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی بیرجند، که در سال گذشته موفق به کسب جایزه مرحوم کاظمی آشتیانی بنیاد ملی نخبگان شده بودند تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است در این مراسم دکتر ایزدخواه، رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی، دکتر رضاپور رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیئتعلمی حضور داشتند.
نظر شما :