بازدید معاون مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان از مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، معاون مستعدان و آیندهسازان بنیاد ملی نخبگان آقای دکتر علی نیکبخت روز یکشنبه ۱۸ آذرماه از مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید کرد.
در ابتدای حضور آقای دکتر علی نیکبخت تیمهای مستقر در مرکز به ارائه گزارشی از موضوعات کاری خود پرداختند. در ادامه و در نشستی صمیمی با حضور آقای دکتر ایزدخواه رئیس محترم بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی، آقای دکتر محمود کاظمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و آقای دکتر خواجه مدیر محترم مرکز رشد دانشگاه، در خصوص زمینههای مختلف همکاری دانشگاه با بنیاد تبادل نظر شد.
در پایان هم آقای دکتر ابوذر خواجه به ارائهی گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت مرکز رشد دانشگاه پرداخت.
نظر شما :