به مناسبت هفته پژوهش و فناوری صورت گرفت؛
انعقاد تفاهمنامه همکاریهای علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند با معاونت دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در راستای ارتقای سطح دانش و فناوری و بهمنظور تقویت همکاریهای علمی و پژوهشی، دانشگاه صنعتی بیرجند و معاونت دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفاهمنامه همکاری امضا کردند. این تفاهمنامه بهعنوان گامی مؤثر در جهت همافزایی علمی و پژوهشی بین دو نهاد علمی و نظامی کشور به شمار میرود.
این تفاهمنامه در مراسمی با حضور دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند و سردار حسین عیسایی مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه، به امضاء رسید. در این مراسم که با حضور مسئولین سپاه استان و مدیران، معاونین و اعضای هیئتعلمی دانشگاه برگزار شد، دکتر رضاپور با اشاره به اهمیت همکاریهای علمی در پیشبرد اهداف ملی، اظهار داشت: «این تفاهمنامه فرصتی بینظیر برای ارتقای سطح پژوهشها و نوآوریهای علمی در کشور فراهم میآورد و میتواند به توسعه فناوریهای نوین کمک شایانی کند.»
این همکاری میتواند به تقویت زیرساختهای علمی و فناوری کشور و همچنین بهبود کیفیت پژوهشها و نوآوریها در زمینههای مختلف علمی کمک کند. با امضای این تفاهمنامه، دانشگاه صنعتی بیرجند و معاونت دانش و پژوهش سپاه به دنبال ایجاد یک همکاری پایدار و مؤثر در راستای پیشرفت علمی و فناوری کشور هستند.
در ابتدای این جلسه سردار عیسایی از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و کاربردی اعضای هیئتعلمی دانشگاه بازدید نمود و اساتید به ارائه طرحهای فناورانه و کاربردی خود پرداختند.
نظر شما :