اطلاعیه اداره تغذیه در ماه مبارک رمضان
پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی دانشجویان گرامی تبریک عرض کرده و از درگاه الهی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسئلت داریم.
به اطلاع دانشجویان عزیز میرساند:
ساعت سرو وعدههای غذایی:
افطار: ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۰۰
سحر: ۰۲:۰۰ بامداد الی ۰۴:۰۰ بامداد
محل توزیع افطار و سحری برای خواهران:
خوابگاههای صبا، امامت و آزاده در همان ساعات اعلامشده.
رعایت حرمت ماه مبارک:
از دانشجویان عزیزی که به هر دلیل امکان روزهداری ندارند، تقاضا میشود ضمن احترام به شعائر این ماه، از خوردن و آشامیدن در ملأعام خودداری نمایند.
بیایید در این ماه پر خیر و برکت، دلهای خود را به نور روزهداری، استغفار و بازگشت به درگاه الهی منور سازیم.
نظر شما :