اطلاعیه اداره تغذیه در ماه مبارک رمضان

۱۱ اسفند ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۷ کد : ۲۱۳۳ اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۸۱
اطلاعیه اداره تغذیه در ماه مبارک رمضان

پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی دانشجویان گرامی تبریک عرض کرده و از درگاه الهی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسئلت داریم.

 به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند:

 ساعت سرو وعده‌های غذایی:
 افطار: ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۰۰
 سحر: ۰۲:۰۰ بامداد الی ۰۴:۰۰ بامداد

 محل توزیع افطار و سحری برای خواهران:
 خوابگاه‌های صبا، امامت و آزاده در همان ساعات اعلام‌شده.

 رعایت حرمت ماه مبارک:
 از دانشجویان عزیزی که به هر دلیل امکان روزه‌داری ندارند، تقاضا می‌شود ضمن احترام به شعائر این ماه، از خوردن و آشامیدن در ملأعام خودداری نمایند.

بیایید در این ماه پر خیر و برکت، دل‌های خود را به نور روزه‌داری، استغفار و بازگشت به درگاه الهی منور سازیم.
 


اخبار مرتبط


نظر شما :