پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز دهه سرآمدی آموزش و گرامیداشت روز معلم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به مناسبت فرا رسیدن دهه سرآمدی آموزشی و گرامیداشت روز معلم، دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این ایام ارزشمند، از تلاشها، ایثار علمی و نقشآفرینی اساتید، اعضای هیئت علمی و معلمان پرتلاش دانشگاه در مسیر اعتلای علم، پژوهش و تربیت نسل آینده کشور قدردانی کرد.متن پیام به شرح ذیل میباشد.
"یَرْفَعِ اللّهُ الّذین آمَنوا مِنکمْ وَ الّذین أُوتوا العِلْمَ دَرَجاتٍ"(سوره مجادله، آیه 11) «خداوند کسانی را که ایمان آوردهاند و آنان را که به آنان علم داده شده است درجاتی بلند میبخشد.
آغاز دهه سرآمدی آموزشی و فرارسیدن روز معلم، این ایام باشکوه و معنوی که یادآور مقام والای معلمی و نقش بیبدیل اساتید در تربیت انسانها و توسعه علم و اندیشه است، را به تمامی اساتید فرهیخته، اعضای محترم هیئت علمی، معلمان پرتلاش و کارکنان عرصه تعلیم و تربیت دانشگاه صنعتی بیرجند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم. معلمی شغل نیست، بلکه تعهدی مقدس است که ریشه در ایمان، عشق به دانایی و خدمت به جامعه دارد. اساتید و معلمان با چراغ دانش، تاریکی جهل را میزدایند و مسیر پیشرفت، تعالی و سعادت را برای نسلهای آینده هموار میسازند. دانشگاه صنعتی بیرجند، با اتکا به تلاش و همت والای اعضای محترم هیئت علمی و کادر آموزشی خود، همواره در مسیر توسعه علمی، فناوری و فرهنگی کشور گام برداشته است و بیتردید موفقیتهای امروز دانشگاه مرهون مجاهدتها و فداکاریهای شما عزیزان است. امید است در سایه الطاف الهی و با استمرار این تلاشهای ارزشمند، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دانشجویان، ارتقاء سطح علمی دانشگاه و ایفای نقش پررنگتر در پیشرفت و توسعه پایدار کشور باشیم. از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سرافرازی و توفیقات روزافزون همه اساتید و معلمان گرامی را مسألت مینمایم.
عباسعلی رضاپور
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند

نظر شما :