نشست هماندیشی اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، نشست هماندیشی اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو گروه مهندسی کامپیوتر روز سهشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴، در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع برگزار شد.
این جلسه که با اندکی تأخیر و به مناسبت هفته سرآمدی آموزش برگزار شد، با هدف گفتوگو درباره مسائل آموزشی گروه، تقویت تعاملات حرفهای و ایجاد بسترهای نوین برای ارتقای سطح آموزش در گروه مهندسی کامپیوتر برگزار گردید.
در این نشست، اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو به طرح دیدگاهها، دغدغهها و پیشنهادات خود در زمینه آموزش، پژوهش، ارتباط با صنعت، و توسعه فعالیتهای فناورانه پرداختند.
در پایان جلسه و به پاس زحمات ارزشمند اساتید، از اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
این برنامه با فضای صمیمانه و مشارکت فعال حاضران همراه بود و بر استمرار چنین نشستهایی در راستای همافزایی و ارتقای فعالیتهای گروه تأکید شد.
نظر شما :