کارگاه آموزشی "مادرانههای حیاتبخش" ویژه بانوان دانشگاه (کارکنان، اساتید و دانشجویان)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به مناسبت هفته ملی جمعیت، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، کارگاه آموزشی "مادرانههای حیاتبخش" ویژه بانوان دانشگاه (کارکنان، اساتید و دانشجویان) برگزار کرد.
این کارگاه آموزشی با موضوع «مادرانههای حیاتبخش؛ مسئولیتها و دانستنیها» ویژه بانوان دانشگاه، در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در سالن جلسات ساختمان اصلی دانشگاه برگزار گردید. در این کارگاه، سرکار خانم دکتر وجیهه هزاری، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ سلامت زنان، به تبیین مسئولیتها، مهارتها و دانستنیهای ضروری مادران در حفظ نسل آینده و جلوگیری از سقط جنین پرداختند. ایشان با ارائه مطالب علمی و کاربردی، به سؤالات و دغدغههای بانوان حاضر نیز پاسخ دادند. حضور فعال بانوان و استقبال گرم ایشان از مباحث مطرحشده، بیانگر اهمیت اینگونه نشستهای آموزشی و فرهنگی در فضای دانشگاهی است.
نظر شما :