پیام رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند در پی جنایت سحرگاه روز جمعه رژیم صهیونیستی به خاک میهن اسلامی ایران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند در پیامی جنایت سحرگاه روز جمعه رژیم صهیونیستی به خاک میهن اسلامی ایران به خانواده شهدای این حادثه تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است؛
بسمالله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتاً ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
بار دیگر دست ناپاک رژیم کودککش و جنایتپیشه صهیونیستی، در سحرگاهی خونین، لکه ننگ دیگری بر کارنامه تاریک خود ثبت کرد و با حمله ناجوانمردانه به خاک کشور عزیزمان، جمعی از فرماندهان دلاور، دانشمندان متعهد و مردم بیدفاع، از جمله زنان و کودکان مظلوم را به شهادت رساند.
این جنایت فجیع، نهتنها قلب ملت شریف ایران، بلکه وجدان بیدار انسانهای آزاده در سراسر جهان را به درد آورد. بیتردید، این اقدام ناجوانمردانه و برخاسته از استیصال دشمن، نشاندهنده عمق ترس و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر اراده پولادین ملت ایران و جبهه مقاومت است.
اینجانب، ضمن محکومیت شدید این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانوادههای معزز شهدا، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و ملت مقاوم ایران، صمیمانه تسلیت عرض مینمایم.
بیشک خون پاک شهیدان والامقام، سرمایهای ارزشمند برای تداوم راه عزت، استقلال، پیشرفت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان قسمخورده اسلام و بشریت خواهد بود. رژیم اشغالگر قدس و حامیان جنایتپیشهاش بدانند که این جنایات نهتنها خللی در عزم راسخ ملت ایران ایجاد نخواهد کرد، بلکه اتحاد، آگاهی و مقاومت را در میان ملتهای منطقه و جهان تقویت خواهد نمود.
از خداوند متعال برای روح بلند این شهدای گرانقدر علو درجات، و برای بازماندگان صبر، سلامتی و پاداش الهی مسئلت مینمایم.
دکتر عباسعلی رضاپور
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند
نظر شما :