فریاد دانشگاهیان دانشگاه صنعتی بیرجند در محکومیت جنایات رژیم کودککش صهیونیستی و تجاوز به خاک میهن عزیزمان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دانشگاهیان و دانشجویان این دانشگاه، همگام با دیگر دانشگاهیان استان خراسان جنوبی، روز سهشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۴ با حضور در محوطه ورودی اصلی سازمان مرکزی دانشگاه بیرجند، جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و بر حمایت از عزت، امنیت و آرمانهای میهن اسلامی تأکید ورزیدند.
در این تجمع اعتراضی که با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد، شرکتکنندگان با در دست داشتن دستنوشتهها، پرچمها و پلاکاردهایی با مضامین ضد صهیونیستی، خشم و انزجار خود را نسبت به حملات وحشیانه اخیر رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان، بهویژه زنان و کودکان بیگناه، ابراز کردند.
شعارهایی همچون "مرگ بر اسرائیل"، "رژیم کودککش محکوم است" فضای تجمع را آکنده از روح همبستگی، عدالتخواهی و دفاع از مظلوم کرده بود.
در پایان این تجمع، قطعنامهای در محکومیت جنایات رژیم کودککش صهیونیستی قرائت شد.
نظر شما :