درخشش کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در مسابقات تیراندازی کارکنان دولت استان

۱۵ شهریور ۱۴۰۴ | ۰۷:۱۷ کد : ۲۳۹۸ ستادی
تعداد بازدید:۴۰۴
کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در مسابقات تیراندازی کارکنان دولت استان خراسان جنوبی در بخش تیمی و انفرادی خوش درخشیدند و موفق به کسب عناوین برتر شدند.
درخشش کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در مسابقات تیراندازی کارکنان دولت استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، آقای امیرآبادی رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه با اعلام این خبر گفت:مسابقات تیراندازی ویژه کارکنان دولت در بخش آقایان روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۴ در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی ولایت استان برگزار شد. در این رقابت‌ها، تیم دانشگاه صنعتی بیرجند متشکل از آقایان حسن اسحاقی، ناصر عباسی و حجت خزاعی با عملکرد درخشان خود توانستند عنوان قهرمانی استان را از آن خود کنند. در بخش انفرادی مسابقات، آقای حسن اسحاقی موفق به کسب مقام اول و آقای ناصر عباسی به مقام دوم استان نایل آمدند.

وی در ادامه افزود: همچنین مسابقات تیراندازی کارکنان دولت در بخش بانوان روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۴ در مجموعه ورزشی ولایت استان برگزار شد که در پایان، سرکار خانم مهدیه سلطانپور موفق به کسب مقام دوم و سرکار خانم فاطمه‌السادات موسوی‌نژاد به مقام چهارم دست یافتند.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور پویا، فناور، مسئله‌محور اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی بیرجند روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند www.birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


( ۱ )

نظر شما :