برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیریت حراست دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، جلسه تودیع و معارفه مدیریت حراست دانشگاه صنعتی بیرجند روز شنبه ۴ بهمنماه ۱۴۰۴ در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه، دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات آقای هادی معزیفر در طول مدت تصدی این مدیریت، برای آقای محمد رضا حسنی مقدم در این جایگاه آرزوی توفیق روزافزون کرد.
آقای حسنی مقدم پیش از این، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بوده است.
در ادامه، آقای محمد رضا حسنی مقدم به عنوان مدیر حراست معرفی شد و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات آقای هادی معزیفر قدردانی به عمل آمد.
این جلسه با حضور آقای دکتر مروتی، مدیرکل محترم حراست استان خراسان جنوبی، و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.
نظر شما :