دیدار رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند با استاندار خراسان جنوبی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در این نشست که به منظور بررسی ظرفیتها و توانمندیهای دانشگاه و پیگیری مسائل و مشکلات برگزار شد، دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، به تشریح دستاوردها و ظرفیتهای دانشگاه پرداخت و مسائل و مشکلات پیش روی دانشگاه را برای استاندار تشریح کرد.
دکتر هاشمی، استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاشهای دانشگاه، بر حمایت و همکاری استانداری با دانشگاه صنعتی بیرجند تأکید کرد.
این دیدار گامی مهم در جهت تقویت همکاری بین دانشگاه و استانداری و استفاده از ظرفیتهای دانشگاه برای توسعه استان است.
نظر شما :