تشکیل کمیته توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر رضاپور با صدور احکامی جداگانه، اعضای کمیته توسعه هوش مصنوعی را منصوب کرد. این کمیته با هدف توسعه و گسترش هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی بیرجند و با همکاری اساتید و پژوهشگران این حوزه تشکیل شده است.
این کمیته با هدف تدوین و اجرای استراتژیها و سیاستهای مرتبط با توسعه هوش مصنوعی در استان، شناسایی و راهاندازی پروژههای تحقیقاتی جدید در زمینه هوش مصنوعی، سازماندهی و برگزاری رویدادهای آموزشی و پژوهشی، برقراری ارتباط با صنایع و سازمانها و فراهم کردن امکانات و زیرساختهای لازم برای آموزش و پژوهش در حوزه هوش مصنوعی تشکیل شده است.
با تشکیل این کمیته، دانشگاه صنعتی بیرجند گام مهمی در جهت توسعه هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیتهای آن در راستای پیشرفت علمی و فناوری برداشته است.
اعضای کمیته توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه، دکتر عباسعلی رضاپور، دکتر مصطفی سبزهکار، دکتر صادق اعتدالی، دکتر سیدمحمود کاظمی، دکتر ابو الفضل فورگی نژاد، دکتر سید هادی موسوی، دکتر اسماعیل هداوندی و دکتر مجیدعبدالرزاق هستند.
نظر شما :