برگزاری جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در روز سهشنبه، ۰۷ بهمنماه ۱۴۰۴، با حضور دکتر شرافتی راد، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، و اعضای کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در سالن جلسات دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.
این جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات دانشجویی و ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود شرایط تحصیلی و زندگی دانشجویان برگزار شد.
نظر شما :