انتصاب مسئول واحد تأسیسات و تعمیرات دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، طی حکمی از سوی دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه، محمدعلی خضری به عنوان مسئول واحد تأسیسات و تعمیرات دانشگاه صنعتی بیرجند منصوب شد.
در متن این حکم، با اشاره به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزشمند نامبرده، بر لزوم پیروی از آموزههای اسلامی، بهرهگیری از روحیه انقلابی و تعامل، همفکری و همکاری با کلیه واحدهای دانشگاه در مسیر تحقق دانشگاه اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری و گفتمان دولت وفاق ملی تأکید شده است. روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن تبریک این انتصاب شایسته به آقای محمدعلی خضری، برای ایشان در انجام وظایف محوله، آرزوی توفیق روزافزون دارد.
نظر شما :