درخشش تیم هندپلو کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند با کسب مقام چهارم و جام اخلاق استان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، تیم هندپلو کارکنان آقایان دانشگاه در اولین دوره حضور خود در مسابقات هندپلو استان، با عملکردی شایسته موفق شد ضمن کسب مقام چهارم، عنوان ارزشمند «جام اخلاق» این رقابتها را نیز از آنِ خود کند.
این تیم با ترکیب آقایان دکتر مجید عبدالرزاقنژاد، دکتر محمد خسروی، دکتر سید امین خاتمی، دکتر حسین کاردانمقدم، مهندس مهدی نداف، حجت خزاعی، محمد امینی و حامد اصفیایی،با مربیگری علی امیرآبادی در این دوره از مسابقات حضور یافت.
رقابتهای مذکور از چندی پیش در مجموعه ورزشی شهید رضوینژاد آغاز شده بود و روز جمعه ۲۴ بهمنماه به کار خود پایان داد. کسب جام اخلاق در کنار حضور موفق در نخستین تجربه استانی، نشاندهنده روحیه جوانمردی، انسجام تیمی و تعهد حرفهای کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در عرصههای ورزشی است. امید است با تداوم حمایتها، زمینه حضور پرقدرتتر تیمهای دانشگاه در رقابتهای آینده فراهم شود.
نظر شما :