پایان رقابت‌های ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

۲۶ بهمن ۱۴۰۴ | ۰۷:۴۴ کد : ۲۸۳۰ ستادی
تعداد بازدید:۳۴۰
مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در بخش آقایان و بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.
پایان رقابت‌های ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مسابقات ورزشی کارکنان آقا به مناسبت دهه مبارک فجر از روز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شد و در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار گردید.

در رشته بارفیکس استقامتی، آقایان مرتضی رجبی مقام اول، مهدی سالاری مقام دوم و ابوالفضل چهکندی‌نژاد مقام سوم را کسب کردند.
در رشته فریزبی، غلامرضا سمیعی مقام اول، حمید آرش مقام دوم و آقایان محمدرضا شبان، سعید امیرآبادی و محمد خسروی‌زادنبه به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در رشته پلانک، دکتر حمید هاشمی مقام اول، غلامرضا سمیعی و حمید شبان به صورت مشترک مقام دوم و دکتر حامد خسروی بیژایم و علی قلی‌پور مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
در رشته دراز و نشست، علی امیرآبادی مقام اول و مهدی علی‌آبادی مقام دوم شدند.
همچنین در رشته دارت، غلامرضا سمیعی مقام اول، محمدرضا شبان مقام دوم و محمد خسروی‌زادنبه مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش بانوان نیز مسابقات در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه برگزار شد که در رشته فریزبی، شهربانو بهزادیان مقام اول، مریم راستگو مقام دوم و سمیه جلودار و فاطمه ملکوتی مشترکاً مقام سوم شدند. در رشته پلانک نیز بهار بهارشاهی مقام اول، ملیحه تراب‌پور مقام دوم و زینب جعفری مقام سوم را کسب کردند.

برگزاری این مسابقات با هدف ایجاد نشاط سازمانی، تقویت روحیه همدلی و ارتقای سلامت کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند انجام شد و با استقبال خوب کارکنان همراه بود.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند پویا، فناور، مسئله‌محور تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی بیرجند روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند www.birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


نظر شما :