نشست صمیمی مسئولان دانشگاه صنعتی بیرجند و شرکت گاز خراسان جنوبی با محور توسعه همکاریهای پژوهشی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، نشست صمیمی مسئولان دانشگاه صنعتی بیرجند و شرکت گاز خراسان جنوبی با حضور مهندس رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان، دکتر رضاپور رئیس دانشگاه، دکتر سید محمود کاظمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر محمد کاظمی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه و جمعی از مدیران دو مجموعه برگزار شد.
در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم به حاضران، گزارشی از عملکرد این شرکت در شرایط خاص کشور ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و بخش قابل توجهی از روستاهای استان نیز تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفتهاند.
وی با اشاره به اقدامات انجامشده در حوزه توسعه زیرساختها افزود: خراسان جنوبی در زمینه گازرسانی از استانهای پیشرو کشور به شمار میرود و در حال حاضر تمرکز اصلی شرکت گاز بر بهینهسازی مصرف انرژی قرار دارد.
در ادامه، دکتر رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن قدردانی از خدمات شرکت گاز استان، گزارشی از قراردادها و طرحهای پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارائه کرد و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی بیرجند از گسترش همکاریهای علمی و پژوهشی با شرکت گاز استقبال میکند.
همچنین دکتر سید محمود کاظمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به تعاملات سازنده دو مجموعه اظهار داشت: شرکت گاز خراسان جنوبی در میان دستگاههای اجرایی استان، از فعالترین مجموعهها در همکاریهای پژوهشی با دانشگاه بوده است.
در ادامه، دکتر محمد کاظمی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه نیز با اشاره به اجرای ۷ طرح پژوهشی مشترک میان دانشگاه و شرکت گاز، گفت: از این تعداد، ۴ طرح خاتمه یافته و ۳ طرح در حال اجراست که نشاندهنده ظرفیت بالای همکاریهای مشترک میان صنعت و دانشگاه است.
در پایان این نشست، به پاس همکاریهای ارزشمند شرکت گاز خراسان جنوبی با دانشگاه صنعتی بیرجند، لوح تقدیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدیرعامل این شرکت اهدا شد.
نظر شما :