برگزاری انتخابات شورای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، انتخابات شورای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه با مشارکت اعضای مجمع صنفی، سهشنبه ۱۵ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ برگزار شد. در این انتخابات که با حضور جمعی از اعضای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیأت علمی برگزار گردید، پس از شمارش آرا، اعضای مرکزی مجمع شورای صنفی در بخشهای اصلی و علیالبدل انتخاب شدند.
بر این اساس، دکتر محمد خسروی و دکتر ابوالفضل فورگینژاد از گروه مهندسی مکانیک ، دکتر مصطفی اسماعیلی از گروه مهندسی صنایع، دکتر سیدمحمدرضا کاظمی از گروه مهندسی صنایع و دکتر محسن صفری از گروه مهندسی معدن به عنوان اعضای اصلی شورای مجمع مرکزی شورای صنفی اعضای هیأت علمی انتخاب شدند.
همچنین دکتر حجت خزیمهنژاد از گروه مهندسی مکانیک و مهندس حسین مودی از گروه مهندسی کامپیوتر به عنوان اعضای علیالبدل این شورا معرفی شدند.
در بخش بازرسان نیز دکتر سیدمحمدامین خاتمی از گروه علوم کامپیوتر و هادی معزیفر از گروه معارف به عنوان بازرسان اصلی و دکتر ملیحه سبزهکار از گروه مهندسی شیمی به عنوان بازرس علیالبدل انتخاب شدند.
گفتنی است شورای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیئت علمی، به عنوان یکی از ارکان مهم مشارکت اعضای هیأت علمی در امور دانشگاه، نقش مؤثری در پیگیری مطالبات صنفی و تقویت تعاملات دروندانشگاهی ایفا میکند.
نظر شما :