تجلیل از اساتید و کارشناسان آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت هفته معلم و دهه سرآمدی آموزشی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، همزمان با دهه سرآمدی آموزشی و گرامیداشت هفته معلم، برنامهای با هدف پاسداشت مقام استاد و قدردانی از تلاشگران عرصه آموزش در دانشگاه برگزار شد.
در این برنامه که روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشتماه برگزار شد، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه، حجتالاسلاموالمسلمین سید حسین عبادی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مونس هنرمند معاون آموزشی، دکتر مصطفی سبزهکار رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل و جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در محل کار اساتید و کارشناسان آموزشی، از نزدیک با آنان دیدار و گفتوگو کردند.
در جریان این دیدارها، ضمن تبریک این مناسبت، از تلاشهای علمی، آموزشی و نقشآفرینی مؤثر اساتید در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد قدردانی شد. همچنین از کارشناسان حوزه آموزش که با تلاش مستمر خود نقش مهمی در پشتیبانی و ارتقای فرآیندهای آموزشی ایفا میکنند، تجلیل بهعمل آمد.
این اقدام در فضایی صمیمی و با اهدای لوح تقدیر به اساتید و کارشناسان آموزشی انجام شد و بر جایگاه مهم آموزش در تحقق اهداف دانشگاه تأکید گردید.
گفتنی است دهه سرآمدی آموزشی هر ساله با هدف ترویج فرهنگ کیفیت در آموزش و ارتقای جایگاه آن در نظام آموزش عالی کشور گرامی داشته میشود و دانشگاه صنعتی بیرجند نیز با اجرای برنامههای متنوع، همواره در مسیر تکریم فعالان این عرصه گام برمیدارد.
نظر شما :