برگزاری چهارمین مجمع شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی بیرجند

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ | ۱۳:۱۰ کد : ۲۹۳۸ خبر
تعداد بازدید:۳۲۸
چهارمین مجمع شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی بیرجند با هدف انتخاب اعضای جدید شورا و با مشارکت کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه برگزار شد. 
برگزاری چهارمین مجمع شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، چهارمین مجمع شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ در سالن آمفی‌تئاتر شهید چمران دانشگاه برگزار شد. 
در این دوره از انتخابات، ۵۷ نفر از مجموع ۶۴ نفر از کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه در فرآیند رأی‌گیری شرکت کردند و اعضای جدید شورای مرکزی صنفی کارمندان را انتخاب کردند. 
پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آرای مأخوذه، از میان ۱۰ نامزد حاضر در انتخابات، افراد زیر به مدت دو سال به‌عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه انتخاب شدند: 
 آقای مهدی سبزه‌کار با ۴۹ رأی 
آقای مهدی علی‌آبادی با ۳۹ رأی 
 آقای رضا شبان با ۲۳ رأی 
خانم خدیجه مهدی‌نژاد با ۲۲ رأی 
خانم سمیه جلودار با ۲۰ رأی 
 همچنین آقایان مهدی ملوکی و علی صادقی به‌عنوان بازرسان شورا انتخاب شدند و آقایان محمدجواد رضائی و محمدعلی خضری نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی معرفی شدند. 
 بر اساس اساسنامه شورای صنفی، ترکیب این شورا شامل سه عضو اصلی رسمی پیمانی، دو عضو اصلی قراردادی، دو عضو علی‌البدل و دو بازرس است که با رأی کارمندان انتخاب می‌شوند. 
 روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن تبریک به منتخبان این دوره، برای اعضای جدید شورای مرکزی صنفی کارمندان در مسیر پیگیری مطالبات و امور صنفی همکاران، آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون دارد.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور پویا، فناور، مسئله‌محور روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند شورای صنفی مرکزی کارمندان دانشگاه صنعتی بیرجند انتخابات www.birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


( ۱ )

نظر شما :