برگزاری جلسه شورای دانشگاه صنعتی بیرجند با محور بررسی مسائل آموزشی، پژوهشی و اجرایی
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، جلسه شورای دانشگاه روز سهشنبه ۲۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ با حضور دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه و اعضای شورای دانشگاه در محل دفتر ریاست برگزار شد.
در این نشست، مهمترین موضوعات مرتبط با حوزههای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و اجرایی دانشگاه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای شورا دیدگاهها و پیشنهادهای خود را در خصوص ارتقای روند فعالیتهای دانشگاه مطرح کردند.
همچنین در این جلسه، مسائل جاری دانشگاه، برنامهریزیهای پیشرو و برخی چالشهای موجود در بخشهای مختلف مورد بحث قرار گرفت و راهکارهایی در راستای بهبود فرآیندها و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی ارائه شد.
نظر شما :