برگزاری نشست ماهانه آموزشی و هماهنگی کارکنان اداره حراست دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، نشست ماهانه آموزشی و هماهنگی کارکنان اداره حراست دانشگاه روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ با حضور رئیس اداره حراست دانشگاه و کارکنان حوزه حفاظت فیزیکی در محل دفتر حراست برگزار شد.
در این نشست، موضوعات مرتبط با هماهنگیهای اجرایی، ارتقای سطح آمادگی نیروهای حفاظت فیزیکی، بررسی مسائل جاری و همچنین راهکارهای بهبود روند خدمترسانی و تأمین امنیت محیط دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین در بخش آموزشی این جلسه، نکات و دستورالعملهای مرتبط با حوزه حراست، نحوه تعامل و پاسخگویی مناسب، افزایش دقت در انجام مأموریتها و رعایت الزامات حفاظتی و انتظامی برای همکاران تشریح شد.
در پایان، بر ضرورت استمرار برگزاری جلسات آموزشی و هماهنگی به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیتها، انسجام بیشتر و آمادگی مطلوب نیروهای حراست دانشگاه تأکید شد.
نظر شما :