برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، نخستین جلسه اعضای جدید شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۰ صبح و با حضور تمامی اعضای شورا در محل سالن جلسات پژوهشکده زنجیره ارزش دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه و با موافقت اعضای جدید، هیات رئیسه شورا بدین صورت انتخاب شدند:
آقای مهندس مهدی سبزه کار به عنوان رئیس شورا
آقای مهندس مهدی علی آبادی به عنوان نایب رئیس شورا
سرکار خانم سمیه جلودار به عنوان دبیر شورا
در ادامهی این نشست، اعضای شورا به بررسی مسائل، دغدغهها و مطالبات صنفی کارکنان دانشگاه پرداختند و درباره راهکارهای پیگیری و ارتقای وضعیت رفاهی، اداری و معیشتی همکاران تبادل نظر کردند.
همچنین در این جلسه، بر ضرورت همافزایی، تعامل سازنده با مسئولان دانشگاه و پیگیری مستمر مسائل صنفی کارمندان تأکید شد و اعضای شورا دیدگاهها و پیشنهادهای خود را در راستای بهبود شرایط کاری و افزایش رضایتمندی همکاران مطرح کردند. در پایان، مقرر شد جلسات شورای مرکزی صنفی کارمندان بهصورت منظم برگزار و موضوعات مطرحشده در دستور کار شورا قرار گیرد.
نظر شما :