تقدیر از کارکنان روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مراسم تقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، روز سهشنبه ۲۹ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ با حضور دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه، دکتر مصطفی سبزهکار رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه و کارکنان این حوزه در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
در این مراسم، دکتر رضاپور ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، از تلاشها و فعالیتهای کارکنان روابط عمومی دانشگاه در حوزه اطلاعرسانی، انعکاس اخبار و رویدادها، تولید محتوا و ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه دانشگاهی تقدیر کرد و نقش روابط عمومی را در معرفی ظرفیتها و دستاوردهای دانشگاه مهم و اثرگذار دانست.
همچنین در این نشست، بر اهمیت توسعه فعالیتهای رسانهای، اطلاعرسانی دقیق و تعامل سازنده با مخاطبان دانشگاه تأکید شد. در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و زحمات کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند تجلیل بهعمل آمد.
نظر شما :