به مناسبت هفته سرآمدی آموزش در دانشگاه صنعتی بیرجند صورت پذیرفت؛

برگزاری آئین تجلیل از سرآمدان حوزه آموزش دانشگاه صنعتی بیرجند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۹۶۶ خبر
تعداد بازدید:۳۷۴
همزمان با دهه سرآمدی آموزش و گرامی‌داشت مقام معلم و استاد، آئین تجلیل و تقدیر از سرآمدان حوزه آموزش دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی برگزار شد.
برگزاری آئین تجلیل از سرآمدان حوزه آموزش دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، آئین تجلیل از سرآمدان حوزه آموزش دانشگاه روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ به مناسبت هفته سرآمدی آموزش و با هدف پاسداشت تلاش‌های علمی، آموزشی و فرهنگی اعضای هیئت علمی و فعالان حوزه آموزش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر صادق اعتدالی معاون پیشین آموزشی دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات اساتید و کارکنان حوزه آموزش، گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای آموزشی دانشگاه در سال گذشته ارائه کرد و بر نقش مؤثر همدلی و همکاری مجموعه دانشگاه در ارتقای کیفیت آموزشی تأکید نمود.

در ادامه، آقای دکتر اعتدالی به تشریح اقدامات انجام شده و چالش‌های پیش روی این حوزه پرداختند. ایشان تهیه سند تحول آموزش دانشگاه، افزودن رشته‌های جدید و جذب اعضای هیات علمی جدید را از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه معاونت آموزشی برشمردند.

سپس خانم دکتر هنرمند معاون آموزشی دانشگاه ضمن تبریک دهه سرآمدی آموزش و گرامیداشت روز معلم، به تشریح برنامه های پیش روی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه پرداختند. ایشان سامانه ای کردن امور از جمله ترفیع سالیانه، پایه‌های تشویقی و ارتقای مرتبه علمی را یک ضرورت انکارناپذیر برشمردند. توسعه آموزش هوشمند، ارتقای کیفیت آموزش از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط ایشان بیان گردید.

در ادامه،، دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه، با تبریک دهه سرآمدی آموزش و گرامی‌داشت مقام استاد، از تلاش‌های اعضای هیئت علمی و کارکنان آموزشی دانشگاه تقدیر کرد و آنان را از ارکان اصلی پیشرفت و تعالی دانشگاه دانست. وی همچنین به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای دانشگاه در مسیر ارتقای کیفیت آموزش، توسعه فعالیت‌های علمی و تقویت جایگاه آموزشی دانشگاه اشاره کرد.

در بخش پایانی این آئین، از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه در سال ۱۴۰۴ تجلیل به‌عمل آمد. بر این اساس، دکتر سید محمدامین خاتمی و دکتر مصطفی سبزه‌کار  به‌عنوان اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه معرفی شدند. همچنین از دکتر ابوذر خواجه به‌عنوان سرآمد آموزشی دانشکده مهندسی معدن، عمران و شیمی، دکتر هادی نصیری به‌عنوان سرآمد آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک و مواد و خانم مهندس هانیه بیجاری به‌عنوان استاد مدعو سرآمد تقدیر شد.

در ادامه مراسم، از دکتر ابراهیم صالحی و دکتر مصطفی سبزه‌کار به‌عنوان اعضای هیئت علمی ارتقاءیافته به مرتبه دانشیاری تقدیر شد.حجت‌الاسلام دکتر سید محمدباقر عبادی، دکتر سیدمحمدرضا کاظمی، دکتر سیده فاطمه محبیان و خانم دکتر زهره دادی نیز به مناسبت ارتقاء مرتبه علمی مورد تجلیل قرار گرفتند. این مراسم در فضایی صمیمی و با هدف ارج نهادن به جایگاه والای آموزش و تجلیل از تلاش‌های علمی و آموزشی دانشگاهیان برگزار شد.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور پویا، فناور، مسئله‌محور معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند آغاز دهه سرآمدی آموزش و گرامیداشت روز معلم روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند www.birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


نظر شما :