پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت انتخاب اعضای جدید شوراهای صنفی دانشگاه

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ | ۱۱:۲۰ کد : ۲۹۶۹ خبر
تعداد بازدید:۱۴۷
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با صدور پیامی، ضمن تبریک به اعضای جدید مجمع صنفی اعضای هیئت علمی و شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده اعضای پیشین این شوراها قدردانی کرد.
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت انتخاب اعضای جدید شوراهای صنفی دانشگاه

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه، در پی انتخاب اعضای جدید مجمع صنفی اعضای هیئت علمی و شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه، با صدور پیامی ضمن تبریک به منتخبان جدید، از زحمات و خدمات اعضای پیشین این شوراها تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: شوراهای صنفی به‌عنوان حلقه ارتباطی میان کارکنان، اعضای هیئت علمی و مدیریت دانشگاه، نقش مؤثری در تقویت همدلی، پیگیری مطالبات صنفی و ارتقای فضای تعامل و همکاری در دانشگاه ایفا می‌کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت دانشگاهیان در فرآیندهای صنفی و مشورتی، اظهار داشت: حضور فعال و مسئولانه همکاران در انتخابات این شوراها، نشان‌دهنده روحیه مشارکت‌پذیری، دغدغه‌مندی و اهتمام خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی بیرجند به توسعه و پیشرفت مجموعه دانشگاه است.

دکتر رضاپور در ادامه، ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید شوراها، ابراز امیدواری کرد که با همفکری، تعامل سازنده و پیگیری مستمر مسائل و دغدغه‌های دانشگاهیان، شاهد ارتقای بیش از پیش فضای کاری، آموزشی و رفاهی در دانشگاه باشیم.

وی همچنین از خدمات صادقانه و تلاش‌های ارزشمند اعضای پیشین شورای مرکزی صنفی کارمندان و مجمع صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه در دوره مسئولیتشان قدردانی کرد و نقش آنان را در پیگیری مسائل صنفی و تقویت همدلی و همکاری در دانشگاه، شایسته تقدیر دانست.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور پویا، فناور، مسئله‌محور مجمع صنفی اعضای هیئت علمی شورای مرکزی صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی بیرجند روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند www.birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


نظر شما :