اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند در خصوص نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴

اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند در خصوص نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴

۰۶ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۹۸۵ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۳
اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند در خصوص نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، معاونت آموزشی دانشگاه در اطلاعیه‌ای نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۲/۳۸۷۵۳ مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۳۱ معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر امکان برگزاری کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری و همچنین تصمیمات اتخاذ شده در دانشگاه به‌منظور آماده‌سازی شرایط جدید آموزشی، نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ به شرح زیر خواهد بود:

۱- کلیه کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از روز شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۵ مطابق برنامه اعلام‌شده قبلی، به‌صورت حضوری و در محل دانشگاه برگزار خواهد شد.

۲- برگزاری کلاس‌های مقطع کارشناسی پیوسته همچنان به‌صورت برخط و از طریق سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه (LMS) ادامه خواهد یافت.

۳- دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی تا حد امکان به‌صورت برخط برگزار می‌شود و در صورت ضرورت برگزاری حضوری برخی کلاس‌ها، پس از فراهم شدن مقدمات لازم و هماهنگی استاد مربوطه، زمان و نحوه برگزاری این کلاس‌ها به‌صورت فشرده در ادامه نیمسال تحصیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴- با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، زمان و نحوه اسکان و ارائه تسهیلات رفاهی به آگاهی دانشجویان عزیز خواهد رسید.

معاونت آموزشی دانشگاه از دانشجویان و اعضای هیأت علمی خواست اخبار و اطلاعیه‌های تکمیلی را صرفاً از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه پیگیری نمایند.

کلیدواژه‌ها: اطلاعیه مهم معاونت آموزشی روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند


اخبار مرتبط


( ۲ )

نظر شما :